viernes, 15 de mayo de 2009

Happy teachers Day!!

Ha, bueno ps felicidades a Jurgen n.n y a mi maestro de fisica... a mi misma por que no? jajajja, a mi mama, a Javier, a neo tambien, mmm aunque algunos mencionados no sean maestros en todo el sentido de la palabra, me han enseñado muchas lecciones valiosas, interesantes y tambien divertidas.

No soy muy fan de poner letras de canciones pero esta me gusta mucho, esta de mas decir que ojalá mi maestro de fisica me dijera esto.
Teach you a lesson
Robin Thicke

U feel so good
U smell so good
U feel so warm
Just like I knew u would
I can't let u go
I can't let u go
I can't let u go

U were late 2 school
Im gonna have 2 see u after class
Uve been a bad girl
Someones gonna have 2 teach u a lesson
Uve been a bad girl
Someones gonna have 2 straighten u right out
Uve been a bad girl
Someones gonna have 2 teach u
Teach u teach u teach u

U can call me professor
But baby u broke the rules
U wont get the grade u want
Unless u stay after school
U can work it off
Baby I can give u extra credit
But theres something else
U were late 2 school
Teach u teach u teach u
Girl can I frisk u
Search your body 4
You look so guilty 2 me
If I make u nervous
Its cause youre hiding WMDs
And Im gonna sentence u
Baby u can do your time on me
I cant let u go
I cant let u go

U were late 2 school
Im gonna have 2 see u after class
Uve been a bad girl
Someones gonna have 2 teach u a lesson
Uve been a bad girl
Someones gonna have 2 straighten u right out
Uve been a bad girl

No hay comentarios: